EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is Faten Nur Syuhadah. I'm sweet 14 in 2011. already taken by Muhammad Ridzuan on 25 nov 2011. Welcome to my territory. Please behave, thanks :)


Screams


Hang With Him...:)
Wednesday 28 December 2011 | 0 comments

A'ssalamualaikum semua....hehe..:) korunk sehat tak??aku sehat je ny haryny...hahahaha....okey actually aku nak cite psal tittle n gmbr kat atas tu...hehe..korunk nmpk tak gmbr tu???yeahhh..that my heartbeat...:)
aku syg dye taw.....korunk jgn nak amek dye dri aku k....hahaha...:)
haryny aku hang ngan dye....mmg happy gyle kot haryny....aku smpai CS aryny awal...tnggu mamat ny hampir 3 jam kot....aku rse mcm nak balik je...naseb baek aku syg dye...so,aku tunggu r..hahaha..:)

Dalam kol 3 lbeh dye sampai....aku pon jalan-jalan ngan dye....Part paleng aku suka time aku touching ngan dia..mmg best gyle...hehhe..:)ILOVEYOULAHBIYY...
okey lahh..ny je kot post aku kali ny...*penat nak menaip

#biy,bby syg awq taw biy....awq jgn menggatal ngan pumpuan laen taw...awq dh janji kan xnk tingglkan ktew...hehe..:)

Older Post | Newer Post