EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is Faten Nur Syuhadah. I'm sweet 14 in 2011. already taken by Muhammad Ridzuan on 25 nov 2011. Welcome to my territory. Please behave, thanks :)


Screams


I'm Afraid To Lose You...:(
Sunday 15 January 2012 | 0 comments
Hi..A'ssalamualaikum..:)

Post ini khas untuk Mohammad Ridzuan B.Jafri...

Hi awak...saya nak ckap ny,eh bukan taip..Nie haa..--->Saya tak guna.Saya tak penah hargai awk.Saya nie kurang ajar,tak beradab dgn awk..Saya kuat kongkong awk.Saya tak matang.Saya mcm budak-budak.Lagipun saya bukan bini awk yg sah pon..tah kawen ke tak,sye pon xthu..Ye sye terima.Terima Kasih ats penghinaan awk tu...Ingat smpai bila bila..Rase dha bosan,rase dh kongkong sangat,,lupekan saya... Takde gune saya ade dlm hdop awak lgi dah kan?? Saya mne lah pndai jge hati awk...Asek asek ckap awq itu.cakap awq nie..tuduh sne tuduh sini... Saya tak pndaikan buat awak bahagia...Saya suka wat awk marah aje...Tuh pasal lah hari hari kalau boleh kite nak gadoh je...Ye,sye yg mulakan dlu..bukan awq...Kalau gadoh pon sbb saya..bukan sebab awk...Awk tak penah pon buat salah dgn saya..Yelah saya kan tak matang,tak boleh pker ape ape...Nak buat mcm mne...Saya selalu buat hal dgn awak kan?? Tpi eee dah lah..sye ny mmg tak guna...Kalau awq rse sye ny tak pndai membahagiakan awq,cariklah perempuan yg akan membahagiakan awq..Bukan mcm sye taw..tapi mcm budax ny HUNNY LYSSA...PERCAYALAH K CKAP DYE..:) Saya tak cakap kite break tngglkan awk lgi,so awk jgn rase kite dah break atau mcm mne pon..Awk rse nak tingglkan sye,ikot awklah, saya taknak paksa awq..Terpulanglah pada hati awk,sye hormat dgn keputusan awk..Ape ape pon,sye redha tawakal...

THANKZ FOR EVERYTHING..Bye..Tcare..:)




Older Post